Τεχνολογίες

H Omega Technology διεξάγει συνεχώς έρευνα σε νέες τεχνολογίες και ειδικεύεται στην ανάπτυξη Tρισδιάστατων Eφαρμογών και εφαρμογών Εκτεταμένης Πραγματικότητας (Extended Reality-XR) για τη δημιουργία καθηλωτικών και διαδραστικών εμπειριών. Πλέον ενσωματώνουμε και τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη για την αναβάθμιση των εφαρμογών μας.
image

Το XR, το οποίο περιλαμβάνει εικονική πραγματικότητα (VR), επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και μεικτή πραγματικότητα (MR), επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τον φυσικό και ψηφιακό κόσμο.

Παράλληλα, οι τρισδιάστατες εφαρμογές της εταιρείας επιτρέπουν την ακριβή αναπαράσταση και αλληλεπίδραση με ψηφιακά μοντέλα και περιβάλλοντα.

Οι λύσεις μας καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα τομέων, από την εκπαίδευση και τη βιομηχανία έως την αρχιτεκτονική και την ψυχαγωγία, προσφέροντας πρωτοποριακές εμπειρίες με την υποστήριξη προηγμένων τεχνολογιών.

Αναπτύσσουμε με τις τεχνολογίες αυτές και εξειδικευμένες εφαρμογές για την υποστήιξη ατόμων με αναπηρίες (Αλτζχάιμερ, αυτισμός, νοητικές αναπηρίες, κλπ).

Ανάπτυξη Τρισδιάστατων Εφαρμογών (3D Applications)

Η εταιρεία μας εξειδικεύεται στην ανάπτυξη τρισδιάστατων εφαρμογών που επιτρέπουν την αλληλεπίδραση με αντικείμενα και περιβάλλοντα σε πραγματικό χρόνο. Χρησιμοποιούμε κορυφαίες τεχνολογίες, όπως η Unity για τη δημιουργία καθηλωτικών εμπειριών σε ποικίλους κλάδους, από την εκπαίδευση μέχρι την εικονική ξενάγηση σε χώρους πολιτιστικού ενδιαφέροντος.

Ανάπτυξη Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας (Virtual Reality - VR)

Η ανάπτυξη εφαρμογών VR αποτελεί βασικό πυλώνα της τεχνογνωσίας μας. Δημιουργούμε καθηλωτικά εικονικά περιβάλλοντα, επιτρέποντας στους χρήστες να εξερευνούν και να αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον μέσω VR συσκευών. Εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε τομείς όπως η εκπαίδευση, η ψυχαγωγία και ο κλάδος του τουρισμού.

Ανάπτυξη Εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality - AR)

Με τις εφαρμογές AR, ενσωματώνουμε ψηφιακές πληροφορίες στον πραγματικό κόσμο, βελτιώνοντας την αλληλεπίδραση του χρήστη με τον περιβάλλοντα χώρο. Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως το ARKit της Apple και το ARCore της Google, προκειμένου να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις για τομείς όπως ο πολιτισμός, ο τουρισμός και η εκπαίδευση.

Ανάπτυξη Εφαρμογών Μεικτής Πραγματικότητας (Mixed Reality - MR)

Στον τομέα της μεικτής πραγματικότητας, χρησιμοποιούμε συσκευές όπως το Microsoft HoloLens για να αναμειγνύουμε το φυσικό και το ψηφιακό περιβάλλον σε πραγματικό χρόνο. Η MR επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με ψηφιακά αντικείμενα σαν να είναι μέρος του φυσικού κόσμου, δημιουργώντας νέες δυνατότητες στην εκπαίδευση, την αρχιτεκτονική και τη βιομηχανία.

Ενσωμάτωσης Τεχνητής Νοημοσύνης σε Εφαρμογές XR

Στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, αξιοποιούμε προηγμένους αλγορίθμους μηχανικής μάθησης και επεξεργασίας φυσικής γλώσσας για την αναβάθμιση των εμπειριών των χρηστών. Η AI μας επιτρέπει να δημιουργούμε πιο έξυπνα και προσαρμοσμένα περιβάλλοντα, όπου οι χρήστες μπορούν να αλληλεπιδρούν με τα ψηφιακά στοιχεία με πιο φυσικό και ρεαλιστικό τρόπο. Επιπλέον, χρησιμοποιούμε τεχνητή νοημοσύνη για την προσωποποίηση των εμπειριών των χρηστών, προσαρμόζοντας το περιεχόμενο και τις αλληλεπιδράσεις σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους.  

Δημοσιεύσεις

Kotsopoulos K.I., Chourdaki P., Antoniadis R., Tsolis D., Pavlidis G. (2019) An Innovative Platform for Creating Audience-Specific Gamified Cultural Tourism Guides Where Art, Tradition and Culture, Technology and Business Converge. In: Kavoura A., Kefallonitis E., Giovanis A. (eds) Strategic Innovative Marketing and Tourism. Springer Proceedings in Business and Economics. Springer, Cham


Miltiadis Anastasiadis, George Tsatsanifos, Frixos Terzakis, Nikolaos V. Karadimas, Sofoklis Sotiriou, Angelos Lazoudis, Jens Koslowsky, Serafeim Spanos, Theofanis Alexandridis, Nikos Papastamatiou, Alexandros Papadopoulos, Andreas Diktyopoulos et. al.. (2018) A Storytelling Platform for Deeper Learning in STEM Combined with Art-Related ActivitiesInternational Journal of Education and Learning Systems, 3, 84-92


Thompson Long, B., Hall, T., Hogan, M., and Papastamatiou, N. (2017) Enhancing children's literacy skills: designing the Q-Tales ecosystem for children's e-book design and publication. Literacy, doi: 10.1111/lit.12128


Lounis, Stavros; Doukidis, Stefanos; Papastamatiou, Nikolaos; and Doukoulos, Theodoros, "Gamification of Authoring Interactive EBooks for Children: The Q-Tales Ecosystem" (2016). MCIS 2016 Proceedings. Paper 31. http://aisel.aisnet.org/mcis2016/31


L. Somakos, E. R. Chasapidi-Mavroeidi, K. Aravossis, S. Tzovaras, P. Glavič, B. Stejskal, A. Szilagyi, N. Papapastamatiou in T. Doukoulos, Innovative 3D Training Platform for Recycling of Waste coming from Electric and Electronic Devices, Proceedings of the 26th European Symposium on Computer Aided Process Engineering, ESCAPE-26, Portorož, 2016, Elsevier B.V., pp. 2259–2264.


Panoutsopoulos, H., Pavlides, G., Markantonatou, S., Economou, V., Mysirlaki, S., Papastamatiou, N., Patronas, G., Kotsanis, I., “‘Create It’ – ‘Share It’ – ‘Game It: the case of a web-based digital platform for creating, sharing and delivering gamified educational scenarios”, Proceedings of EDULEARN15 Conference, (Barcelona, Spain), July 6-8, 2015


Technitis G., Sofios A., Karadimas N.V., Tsergoulas K., Papastamatiou N. (2012). “3D Algorithms to Improve Deployment of Wireless Location Systems Efficiency” ”. In Troitzsch K.G., Mohring M. and Lotzmann U. (eds): ECMS 2012 - Proceedings of the 26nd European Conference on Modelling and Simulation. Koblenz, Germany, 29 May - 1 June, ISBN: 978-0-9564944-4-3, pp. 339-344


Papastamatiou N, Alexandridis Th., Tsergoulas K., Michopoulos A. and Karadimas N.V. (2010): “Virtual reality applications with User interface for dynamic Content development”. CEA '10 - 4th World Scientific and Engineering Academy and Society, International Conference on Computer Engineering and Applications, University of Harvard, Cambridge, USA, 27-29 January


Christos Romanosoglou, Theofanis Alexandridis, Maria Tsapoga, Efstathia Papaioannoy, Nikolaos V. Karadimas (2010): "Glaze Calculation Software Based on the Seger Method with Recipe Mixing Utilities, Limit Formulas and Toxicity Measurements". 9th WSEAS International Conference on SOFTWARE ENGINEERING, PARALLEL and DISTRIBUTED SYSTEMS (SEPADS '10), University of Cambridge, UK, February 20-22, 2010.


Karadimas N.V., Tsakalidis G.E., Alexandridis T.A. and Papastamatiou N.P.,(2009): "An Integrated e-Service to Suport the Realization of Local Agenda 21 Plans", Mathematical Methods and Applied Computing, ACC ’09 - Proceedings of the Applied Computing Conference , Vouliagmeni, Athens, Greece, 28-30 September, ISBN: 978-960-474-124-3, pp. 817-822, 2009.


Karadimas N.V., Papastamatiou N.P., Loumos V.,(2008): "Collaborative Support Services for Civil Servants": ECMS 2008 - Proceedings of the 22nd European Conference on Modelling and Simulation , Nicosia, Cyprus, 3-6 June, ISBN: 978-0-9553018-5-8, pp. 67-70, 2008


Karadimas N.V., Papastamatiou N.P., Loumos V., Kontos J., Malegiannaki E., Mantzari E. and Alexandridis T. (2007). “Thesaurus Integration in Question Answering”. In Boyanov K., Nikolov R., Nikolova I. and Nisheva M. (eds.): BCI’07 – Proceedings of the 3rd Balkan Conference in Informatics. Sofia, Bulgaria, 27-29 September, ISBN 978-954-9526-41-7, Volume 1, pp. 253-264.


Karadimas N.V. and Papastamatiou N.P.,(2007): "Tools for Job-Rotation Integrating Access to Vocational Training": Formamente, Rivista Internationale di Ricerca Sul Futuro Digitale. Universita Telematica Guglielmo Marconi , Anno II, No. 3-4, pp. 105-122, 2007

Terms Of UsePrivacy StatementCopyright 2024 by OmegaTech
Back To Top